Saturday, November 21, 2009

Gaidaisai - reede ja laupäev

Reedest pühapäevani on Kansai Gaidais kooli festival (gaidaisai), mida korraldatakse igal aastal. See üritus on korraldatud õpilaste poolt ja sisuliselt on see mõeldud erinevate ülikooli ringide ja klubide tutvustamiseks. Või vähemalt nii arvasin ma alguses. Tegelikkuses need ringid ja klubid valmistavad/pakuvad toitu festivali külalistele väikese summa eest. Enamus toite jäävad 100-200 jeeni piiri ja pakutakse kõike alates nuudlitest kuni jäätiseni (ja ka selliste asjadeni, millele ma eesti keeles nimegi ei suuda leida). Toit on väga hea, aga portisonid on suht väikesed. Kuna söökla on neil päevil kinni, siis pole muud valikut, kui festivalitoitu süüa. :)


Vahetusõpilastel oli reedel tavaline koolipäev, nii et tundide vahelt käisime festivalitoitu söömas.


Aga muidugi pole kõik ainult toiduga seotud. Näiteks koto ring, millega ma ka ühinesin (ja millest ma õigepea pikemalt kirjutada kavatsen), pakkus tee ja suupistete kõrvalt külalistele ka muusikat kuulata.

Täna ja homme on koto ringil esinemised, nii et mul pole eriti palju aega festivali muude üritustega tutvuda. Festivalil on ka palju teisi muusikaga seotud esinemisi, koolibändid, koorid ja ka külalisesinejad. Kultuuriga seotud ringid korraldavad kunsti/fotograafia näituseid, loenguid, tantsu demonstratsiooni jne. Juba mitu aastat on väga populaarne olnud InFes, kus kohalikud ja vahetusõpilased tutvustavad erinevaid kohti maailmas. Algselt pidin mina ka selles osalema, aga kuna koto ringi graafik ja InFes'i kokkusaamised ühtisid, siis otsustasin sellest ikkagi loobuda.

Pildid ja muud muljed varsti tulekul.

No comments:

Post a Comment