Saturday, September 12, 2009

undoukai

Täna oli meil spordifestival. Või õigemini oleks pidanud olema, sest vihma tõttu jäeti see ära. Kahe nädala jooksul, mil ma siin olen olnud, olen ma ainult korra vihma näinud ja sedagi oli väga vähe. Igal juhul otsustati ärajäämise asemel pidada mini-spordifestival siseruumides.

Võistluste hulka kuulusid sellised lõbusad asjad, nagu kommide tõstmine pulkadega ühest karbist teise (kohalikud õpilased pidid seda vasaku käega tegema); õhupalli täispuhumine ja siis selle lõhkumine, istudes selle peale; äraarvamismängud, telefonimäng jms a la Azumanga Daioh. Võistlustel oli neli võistkonda, igas võistkonnas olid kohalikud õpilased ja mõned välisõpilased; kuskil 50 osalejat ühtekokku. Kuigi ainult vähesed kohale ilmusid, oli see väga tore üritus. Jaapani õpilased tegid palju pilte välisõpilastega, tekkis kohe modelli tunne. :P


Koju minnes sain läbimärjaks, sest vihmavarju hoides ei tohi rattaga sõita (kuigi paljud teevad seda). Ma pole veel piisavalt enesekindel, et rattaga igasugu asju teha sellises liikluses.

No comments:

Post a Comment